الشاعر محمود جمال

السبت، 5 مايو 2012

تحميل اغنيه شغل المكياج للفنان الكف محمود جمعه

اغنيه للفنان كف الصعيد محمود جمعه


   http://www.ziddu.com/download/19308560/.MP3.html


http://www.shrta.com/files/QO6OWVSL/______%20______________.MP3 

تم رفع الاغنيه على اكثر من سيرفر وتم تجديد الرابط

هناك 6 تعليقات:

  1. الله ينور يا شباب عزبه البوصه بس الموقع عايز شويه شغل اخيكم مبارك المخ

    ردحذف
  2. اغنيه روووووعه اوووووووي انا بدور عليها من بدري ومكنتش اتوقع ان القيها اتمني لكم المذيد من التقدم في الفن الشعبي

    ردحذف
    الردود
    1. انا سعيد بتعليق على الموضوع وبشكرك جدااااا انا صاحب الموقع الشاعر محمود جمال

      حذف
  3. ياااااااااااااعم فيك انا بعت ليك طلب صداقه علي الياهو ارجوك اقبل طلب الصداقه وعلي فكرا الاغنيه مش راضيه تتحمل معايا انا حملتها وطلعت برنامج مش اغنيه ارجوك انا محتااااااااجه الاغنيه دي ضروري انا بحبها اوووووووووي وشكرا لحضرتك

    ردحذف
    الردود
    1. انا أسف جدااا على موضوع الاميل بس انا جربت تحميل الاغنيه والاغنيه شغاله عادى والرابط شغال وعموما انا هرفع الاغنيه على سيرفر تانى واتمنى انك تعرف تحملها شكرا وانا سعيد بمعرفك جدااا

      حذف
    2. لالالا عادي نا اللي اسفه ممكن اكون انا مش عارفه احمل الاغنيه صح بس لو الايميل هيكون اسهل بنسبالي والله واكون سعيده بمعرفتك كمان اكتر واكتر شكرا لحضرتك

      حذف